آیا موضوع داغ فشرده سازی درمانی مفید برای نارسایی کلیه با فشار خون بالا
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

موضوع داغ فشرده سازی درمانی روش درمان جدید برای بیماری مزمن کلیه است، برای آن اثر قابل توجهی در درمان این بیماری، افراد مبتلا به نارسایی کلیه و فشار خون بالا تعجب اگر آن را نیز مناسب به آنها. بعد اجازه دهید ما یک نگاه برای نارسایی کلیه با فشار خون بالا مفید است موضوع داغ فشرده درمان.

موضوع داغ فشرده سازی درمانی چیست؟

این یک نوع درمان برای از بین بردن مواد سمی و بازیابی چی اصلی، و اعمال آنها را در acupoints Shenshu (BL23) خارج است. این هدف در حذف سم بیماری زا و بازیابی چی اصلی است.

عملکرد آن چگونه است؟

این می تواند حجم ادرار را افزایش می دهد، کاهش ادرار در شب، بوی قوی از ادرار، رسوبات کرکی، بهبودی سریع از کلیه (کراتینین را افزایش می دهد)، بهبود استاز خون.

بدون علائم مسمومیت در همه جای بدن: از بین بردن خارش پوست، هیچ سلیقه آمونیاک در دهان، بهبود علائم در دستگاه گوارش، افزایش اشتها، بهبود اختلال الکترولیت، فشار خون پایدار، بهبود، اختلال در خون، هیچ علائم نارسایی قلبی، بهبود کم خونی و غیره. اگر شما علاقه مند در این روش درمانی منحصر به فرد، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا پیام های ترک به ما مشورت کنید.

پس از اطلاعات بالا ما می دانیم که موضوع داغ فشرده سازی درمانی برای درمان نارسایی کلیه با فشار خون بالا مفید است، اگر مردم در مراحل اولیه این بیماری می باشد، ممکن است یک فرصت برای به دست آوردن بهبودی از آن را داشته باشد.

در بیمارستان ما، برخی از درمان های منحصر به فرد دیگر وجود دارد خوب است برای بیماران. در طول درمان، ما ترکیب های مختلف از آنها با توجه به شرایط بیمار استفاده کنید. اگر می خواهید بدانید که اگر آن را مناسب برای شما می باشد، می توانید با ما با اطلاعات مربوط به بیماری های دقیق خود را ایمیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



آیا موضوع داغ فشرده سازی درمانی مفید برای نارسایی کلیه با فشار خون بالا





:: برچسب‌ها: موضوع داغ فشرده سازی درمانی، نارسایی کلیه، فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: